söndag 30 januari 2011

så slö

Idag har jag knappt varit utanför dörren. Bara matat kaninen.
Jag vaknade vid 12/1 så jag har fått ungefär 10 timmars sömn, vilket var väldigt välbehövt!
Jag har suttit vid datorn, kollat Djungelboken och ätit bara.
Jag verkligen älskar gamla disneyfilmer!
Lejonkungen och Robin Hood kom på posten för några dagar sen, och Djungelboken har vi hemma på lån, så jag fick passa på.
 En väldigt ovanlig sak är att jag precis fick "0 olästa inlägg" på bloglovin. Det måste varit första gången sen jag började med det!
Man kan fatta att jag har haft en slö dag eftersom jag läst cirka 200 inlägg idag? ;)
Man blir verkligen slö av att vara slö! Jag har varit helt utvilad idag och inte ansträngt mig ett dugg, men ändå höll jag på att somna i soffan förut!? Inte så likt mig iaf.

Igår var Hannes hannes här (såklart..).
Behöver inte säga så mycket mer än att vi såg ut så här en stund..!





/juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar