söndag 30 januari 2011

Aristo Cut

Juste, glömde säga att jag klippte håret igår också, och köpte en leopardkjol.
Jag klippte bara topparna, så det är inte stor skillnad, bara lite kortare = fulare.

imorgon var det exakt ett år sen denna bilden togs

för någon vecka sen



Det jag ville visa var alltså hur extremt mycket mitt hår har vuxit på bara ett år! :D

detta var ännu tidigare, hösten i 8an?
Jag har haft väldigt kort hår för dom som inte visste det. I sexan klippte jag page, eller bob eller vad man kallar det, när det är kort i nacken och lite längre där fram iaf. Jag ångrade mig ganska fort och började spara ut i sjuan. Så från att ha typ snaggat längst ner i nacken har mitt hår på ungefär tre år blivit så långt som det är nu. Tycker det är ganska bra. :D
 /julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar