torsdag 27 januari 2011

dålig

Jag har uppdaterat jättedåligt, har inte haft tid och ork.
Tänkte ta dagarna lite kort nu istället.

Lördag:
Var på stan med mamma och köpte födelsedagspresent till Amanda. Jag fick ett par leggings och en kjol av mamma. På kvällen åkte jag till Alida med Hannes.
Söndag:
Jag åkte till stallet på morgonen och red Skorpan ute.
Städade och degade, åkte senare till Elin för att spela monopol. Jag förlorade.
Måndag:
Min syster fyllde 21 så vi åt jättegod mat på Cazanova och gich sen hem till Amanda och fick god tårta och kladdkaka.




Tisdag:
Segt i skolan och sen orkestern.
Onsdag:
Följde med Alva hem där vi hade Lejonkungen-maraton(1, 2 & 3) och åt pizza.
Idag:
Var på stan med Elin och Hannes och köpte lite paket.
Sen åkte jag hem och jag bara degat. Inte en enda läxa!

/juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar