lördag 22 januari 2011

igår

Veckan gick jättefort och det var skönt.
Skolan var ganska chill faktiskt. Och jag har haft flyt med läxorna hela veckan. :)
Efter skolan åkte jag till stallet. Där fick jag årets första semla innan vi gick ut för att rida, underbart!
Vi tog med Skorpan och Mandy till ridhuset eftersom det är för dåligt underlag för att kunna rida ordentligt ute. Jag red Skorpan såklart och Filip red Mandy. Skorpan gick jättebra så jag var riktigt nöjd.
Sen kom Finn och Cardina, så jag joggade Cardy. Sist jag red storhäst var nog i sommras när jag satt på Julia Anderssons Kuifje en stund när vi badade. Och innan det var det nog sommaren 09 när jag red ut Johannas Monroe en sväng. Så jag är inte direkt van vid storhäst, jag var det en gång i tiden när jag red på Färjestad, men det var längesen nu.
Cardina var iallafall jättesnäll och gick precis som jag ville. :)

Skorpan min snygging
/ juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar