fredag 14 januari 2011

heeelg

Sitter och lyssnar på Killers med Hannes för tillfället. Ganska trevligt.
Var i stallet förut och red Skorpan, terdje dagen i rad. Och imorgon lär det väl också bli. :)
Den här veckan har känts jättelång men också jättekort. Veckan har gått snabbt för förra helgen känns som igår. Men förra helgen var det jullov, och det känns som en evighet sen. Denna veckan har iallafall varit lugn, inte mycket läxor alls. Ser inte fram emot en lika upptagen och stressig termin som förra. Men våren brukar alltid kännas lite lättare tycker jag.
 Igår bestämde jag och Elin oss för att vi skulle börja vara lite nyttiga. Jag har alltså godisförbud nu. Jag har typ aldrig haft det förut, bara en gång och då höll det bara en vecka. Men nu känns det helt lugnt, jag är inte ens sugen. Passa dig nu Elin. ;)

söt :)

  /juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar