söndag 19 december 2010

söndag

Idag väckte pappa mig klockan tio. Vi åt adventsfrukost och tände äntligen det fjärde ljuset.
Sen tog jag och mamma 11 bussen till stan för att köpa lite julkappar.
Jag köpte till min syster men hittade ingenting till Hannes, så jag får åka det på onsdag igen.
Jag köpte även nya vinterskor till mig själv eftersom jag bara har haft ett par!

Dessa köpte jag fast mörkbruna.
Scorett 1099:-

Vi tog 2 bussen hem och jag åkte till stallet i Kappstad. Jag har inte varit där sen innan höstlovet så det var roligt. Men det kändes konstigt att inta åka till Äpplet.
Jag red Skorpan tillsammans med Ebba och Filip. Först en sväng ute och sen på banan. Det var saknat!

Skorpan i somras när han hade fått vatten i örat, hihi!
 /julia♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar