lördag 18 december 2010

good morning

Sitter för tillfället och äter müsli och funderar på vad jag ska göra med dagen. Borde åkt till stan och köpt julklappar, men jag gick upp lite för sent för att det skulle va nån vits med det.
Min syster kommer hit sen, och jag hoppas att hon inte har med sig nån katt, för jag är allergisk.
Jag har ju katt själv, men det är bara svarta katter jag inte tål konstigt nog.


min snälla, söta Kajsa :)


Amandas dumma katt Tussen som är betydligt större och läskigare nu :(

Uppdatering:
Alida kom och vi satt och drygade en stund. Amanda hade inte katterna med sig så jag slapp allergin. Hannes kom senare och hade med en pulka (min är i stallet) så han, jag och Alida gick till skolbacken och åkte. Det var kul, hade bara åkt pulka en gång denna vinter. Sen gick vi hem och spelade sällskapsspelet Rappakalja med min familj. Ganska mysigt.

   / juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar