torsdag 14 april 2011

I'm back

Det blev en liten bloggpaus, så här kommer en sammanfattning.. :)

I lördags åkte jag och min familj till Göteborg för att hälsa på mormor och chilla lite.
Jag tog massa bilder, men det är nåt fel på minneskortet så jag kan inte få fram bilderna på varken kameran eller datorn.. lite surt.
Iaf så hälsade vi på mormor, shoppade och åt indiskt, sushi och hotellfrukoost <3
Köpte en söt klänning från Rut m.fl. och ett par blommiga wb Rayban brillor från glitter.
oj tjockis :)

I måndags var jag med Alida och gymmade, plugg sen såklart.
I tisdags spelade jag basoonen.
I onsdags var jag hemma med OC och svenskaplugg
Och idag var jag på stan med Alida. Jag köpte en svart bandeau från Bikbok. Sen var vi hemma och åt glass, och nu har jag precis tränat in min önskekurs om svensk nazism och är jättetaggad för prov imorgon!

Elin är i Härjedalen och åker skidor, så jag har lite tråkigt i skolan :(
Och jag lyssnar på Call your girlfriend..
Höhö pikarN, fast inte till någon som kommer läsa..

Nu ska jag strax nanaa
Natti / Juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar