söndag 13 mars 2011

Vad jag fick i födelsedagspresent

  • Fotoskrivare - HP Photosmart Plus
  • Fotopapper - Ilford
  • Kamerastativ - Hama 160cm
  • UV-filter
  • Close-up filter 
  • Ny gitarr till GH (min var trasig)
  • Min systers TV
  • Biljett till Håkan Hellström i LLA
  • Parfym - Paris Hilton
  • Nagellack - svart, rosa, blå, vit, beige, orangebrun
  • Vit nagelpenna
  • Nagelstärkare
  • Nagelfil
  • Ansiktsmask
  • Silverkedja
  • Titanpluppar till öronen
  • Skjorta - blåvit-randig JC
  • T-shirt - JC
  • Svart body - Monki
  • Fin klänning - Monki
  • Vit tröja - H&M
  • Grå kofta - La Redoute
  • Strumpor
  • Sport BH
  • Joggingbyxor
  • Ett litet flygplan
  • 300 kr
  • Toffefee
  • Gott & Blandat
Det var det tror jag, jag orkar inte fixa bilder på allt. Jag är nöjd iaf! :D
  / Juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar