onsdag 23 mars 2011

teckningarna

Jag har inte bestämt mig vilken jag ska ta med imorgon än. Om någon läser detta får den gärna "rösta" på vilken bild jag borde ta med till intagningen! :D


Nu kanske ni hade trott att jag skulle måla bra och blev besvikna. Men jag har sökt bild i andrahand, för att om jag inte kommer in på estetik media så går jag hellre bild än sam. Fast när jag sökte tänkte jag inte på att det var intagningsprov, så jag lär inte ha så stor chans att komma in på bild heller. Men iaf, jag tycker inte själv att jag målar bra och jag tror inte att jag kommer in, men det blir ju lite kul att se kanske :P
/julia

5 kommentarer:

  1. jag tkr du ska ta den med en paraply tjej på ! du målar asbra!// hannes ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska ta den andra bilden för den visar fler propotioner med mera, begge var jätte fina Puss!

    // anna lidberg

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att paraply bilden. Den är otrolig :)
    //Ema

    SvaraRadera
  4. jag tycker du ska ta bild nr.2!!
    du är grym julia!
    /erika s

    SvaraRadera