söndag 20 mars 2011

seven days a week

Jag kan ALDRIG få något gjort på söndagar!
Förra söndagen skrev jag en lista på saker jag måste göra på (i övrigt händelselösa)söndagar eftersom jag var sur för att jag hade suttit bort en hel dag!
den såg ut såhär:
  • städa hos kaninen
  • spela fagott
  • fixa naglarna
  • städa (iaf plocka iordning) på mitt rum
  • få bloglovinsiffran till noll (nördigt jag vet)
  • blogga
  • duscha noga (=med scrub+raka benen typ)
  • packa gympapåsen

Haha så fult! Men jag tyckte det var nödvändigt.
Idag har jag lyckats med bloglovin och att blogga bara :(
Ska iofs gå upp och duscha nu, och jag behöver ingen gympapåse imorgon.
Dessutom var listan avsedd för söndagar jag bara är hemma och superdegar. Idag har jag vart med Elin och Tom + att jag är lite sjuk så det är för synd om mig för att städa, så det gör inte så mycket idag! :D

Elin lockar på kossor

Nu ska jag duscha och sen sova, nattiii!
/Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar