lördag 19 februari 2011

skönt

Ännu en vecka har gått, helt okej och snabbt som vanligt.
Idag skulle jag gärna vart med Filip i Kumla på första tävlingen det här året, och första tävlingen med Fleur och Mandy. Men jag har genrep för min konsert imorgon, så det blir det inge mä.
http://www.karlstadmusik.se/ kan ju passa på att göra lite reklam ;)
  Ikväll ska jag till Amanda som har köpt sig en kamera, Canon eos 40D om jag inte minns fel. Lite avis..
Vi ska ha en liten fotokurs och äta bakpotatis. :)
  Just nu känns allt ganska skönt. Det är helg, om en vecka är jag på väg till stockholm, om ytterligare en vecka är jag i Skåne hos enormt saknade Julia! Och däremellan är jag hemma och firar födelsedag med mina underbara vänner. Dessutom skiner solen nu, och jag har två timmar på mig att chilla innan gernrepet.
  Så förutom att jag är nervös för konserten och inte hinner med hästarna eller nån vän under helgen är det nästan perfekt.

 /juliaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar