tisdag 8 februari 2011

samma som vanligt

Japp, dålig uppdatering igen.. Jag får väl satsa på att uppdatera en gång i veckan eller nåt, för det verkar ju inte bli mer?
Minns inte när jag sist bloggade och vad jag har gjort sen dess. Men i fredags hade jag, Elin och Hannes kalas för Tom som fyllde 19. Det blev ganska tjockt.
 I lördags var jag i stallet och hjälpte till med ponnysarna, sen red jag Cardina. På kvällen var jag hos Elin och spelade monopol, vann som vanligt.
 I söndags var jag i stallet och red Cardina igen, sen lagade jag mat och chillade lite.
 Igår åkte jag till stallet och red Skorpan efter skolan. Sen gick jag och Elin på promenad till spånga.
 Idag har jag haft mitt första nationella prov, det gick helt OK. Senare ska jag spela orkester.
 Nu vet ni allt om mina dryga dagar
/julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar